نحوه استفاده از آن و آنچه بازاریابان باید بدانند
انتشار: مرداد 28، 1401
بروزرسانی: 11 آبان 1404

نحوه استفاده از آن و آنچه بازاریابان باید بدانند

هشتگ ها یکی از بهترین راه ها برای بهینه سازی توییت ها و استفاده از کلمات کلیدی محبوب برای دیده شدن در پلتفرم هستند.

به عنوان یک بازاریاب، می توانید از چند راه خاص از ابزار استفاده کنید. اما، ابتدا به اصول اولیه استفاده از این ویژگی می پردازیم.

نحوه استفاده از موضوعات توییتر

→ دانلود رایگان: الگوی تقویم رسانه های اجتماعی [Access Now]

منبع تصویر

در این پست، همه چیزهایی را که باید در مورد ویژگی اصلی این پلتفرم بدانید، از جمله:

اگر موضوعی وجود دارد که در حال حاضر پر سر و صدا است و به شدت به کسب و کار شما مرتبط است، وارد گفتگو شوید.

توییتر اغلب موضوعاتی را بر اساس فعالیت حساب شما پیشنهاد می کند، و شما به صورت بومی با آنها در جدول زمانی صفحه اصلی خود مواجه خواهید شد. می توانید کلیک کنید دنبال کردن برای دیدن توییت های مرتبط اگر موضوع مورد علاقه ای را پیشنهاد می کند.

موضوعات به شما کمک می کند رهبران فکری و مارک هایی را که اغلب درباره بینش ها و ایده های حوزه شما بحث می کنند، کشف کنید.

با کلیک بر روی علامت بعلاوه، یک منوی کشویی از موضوعات خاص اما مرتبط نمایش داده می شود.

اگر قبلاً هیچ موضوعی را دنبال نکرده اید، پیام خوش آمدگویی را مشاهده می کنید که این ویژگی را توضیح می دهد. اگر قبلاً Topics را دنبال می کنید، آنها در اینجا ظاهر می شوند.

داشبورد موضوعات توییتر